Játék-félére hívlak benneteket :)
Szándékosan nem említettem, hogy hol, mikor, milyen címen (annyit elárulok, hogy nem ezen :P) jelent meg ez a történet. Márpedig valamikor régen megjelent, nyomtatásban. Úgy gondoltam, hogy ezt a kérdéskört fedje rejtély mindaddig, míg valaki meg nem fejti. Persze nem kötelező minden adat megadása, elég tetszés szerint bármelyik. A megfejtőneeeek... mondjuk odaadom a könyvet ajándékba, persze csak ha kéri. :D Vagy valami más ajándékot kaphat, majd megbeszéljük... :D
A megfejtéseket ide a kommentekhez várom, esetleg a mikka_makka [kukac] citromail [pont] hu címre.
Roni, ha netán erre jársz, és olvasod: Rád nem vonatkozik, az csalás lenne! :D Bocsi...
1 Response
  1. Mikkamakka Says:

    Megérkezett a megfejtés emilben, az illető tökéletesen megfejtette, hogy ez a történet 1992-ben a Denise füzetek egyikében jelent meg, A Black Gull-sziget titka címen. :D Gratulálok a helyes megfejtésért!

    Tizennégy éves koromban, midőn az unokatestvéreimnél nyaraltam, akkor olvastam, és mivel kicsit misztikus volt a történet, tetszett annyira, hogy emlékezzek rá. Nemrégiben, mikor a vaterán láttam, hogy valaki árulja, hát megvettem. :) Most pedig elküldöm a kedves megfejtőnek, amint megírja a címét... :)


  • Dióhéjban... :)


    Ezt a történetet nem én írtam, hanem tinikoromban olvastam. De úgy véltem, hogy jó kis történet, és szívesen megosztanám veletek is. Sokat azért nem kell tőle várni, akkor nem fogtok csalódni... :)

    Winn a fészerben lelt poros ládában megtalálja édesapja holmiját, aki meghalt, még mielőtt a lánya megszületett volna. A Black Gull-sziget közelében történt titokzatos hajószerencsétlenségre senki sem tud magyarázatot. Winnt nem hagyja nyugodni apja kísérteties halála, és a szigetre utazik. A nagynénjénél, Jane-nél, aztán olyasmit él át, amit józan ésszel szinte föl sem lehet fogni...

    Rendszeres olvasók