Letöltő linkek
A regényke, vagy novella, ahogy tetszik, egyben letölthető
Rendszergazda lelkem persze nem hagy nyugodni, ezért tájékoztatlak, hogy ha ragaszkodsz a .dochoz, ajánlatos letölteni és telepíteni ezt a betűtípust, mert ellenkező esetben valószínűleg a naplóbejegyzések ő és ű betűi nem szépen fognak megjelenni. :D Merthogy a gyári betűtípusban nincsenek benne, de az itt linkelt verzióban javítva vannak. Ezúton is köszi szépen Fontsuszternek! :D

További jó blogolvasgatást kívánok mindenkinek! :)
6 Responses
  1. Ancsi Says:

    Köszönet!! :))


  2. Mikkamakka Says:

    Nincs mit! :)
    Igazából már az előző bejegyzés végén írtam, hogy kövi bejegyzésben várható lesz letöltés, sőt, mikor az utolsó részlet felkerült, a maradék két bejegyzést is megírtam, és beidőzítettem a szokásos szerdára és szombat délelőttre. :D Egyébként ezért is nem válaszoltam a kommentedre, amiben kérted, hogy küldjem el egyben, mert csak tegnap vettem észre, mármint azt a kommentet, viszont addigra már bőven tudtam, hogy hamarost érkeznek a linkek. :)
    Jó olvasást anycidnak is! :D
    Meg mindenki másnak is! :)


  3. Ancsi Says:

    Ja, én meg azt hittem, hogy a múltkori bejegyzésedben beígért linkeket az én kérésemre adott válaszreakcióként írtad :)

    Na. De most már Adával is történhetne valami ;)


  4. Mikkamakka Says:

    Na igen, nem ártana, de Ada megint elakadt. Egyszer már volt ilyen, akkor sem volt ihletem, de aztán elmúlt, szerencsére. Most is várom a felmentő sereget, hátha megtámad... Az utolsó friss óta írtam mindössze 1 word oldalnyit, az meg igazán karcsú, ráadásul asszem talán mondat közben hagytam abba félmillió éve... De ígérem, lassan összeszedem magam! :D


  5. Zotius Says:

    Majd elolvasom novelládat. Látom,a Lucida Handwriting font megtetszett. :D
    Üdvözlettel:
    Fontsuszter,
    aki amúgy félig-meddig szintén rendszergazda :)


  6. Mikkamakka Says:

    Szia Fontsuszter! :D
    Remélem, nem haragszol meg érte, amiért használom az alkotásodat, bár gondolom, azért tetted közkinccsé, hogy használjuk. :) De legalább nem foghatja rám senki, hogy más tollaival ékeskedem! :D Igen, tetszik a Lucida, meg más, általad kibővített betűtípusok is; az oldalad el van nálam mentve a könyvjelzők közé, és ha olyan fontra támad gusztusom, ami nem kompatibilis az árvíztűrő tükörfúrógéppel, te vagy az első, akihez ellátogatok. Mellesleg eddig még nem volt olyan, amit ne találtam volna meg. Szóval még egyszer köszi, hogy működsz! :D
    A novella egyébiránt nem biztos, hogy elnyeri a tetszésedet, bár nem tudom, hogy miféléket olvasol amúgy. :D Ráadásul nem is én írtam... Szóval nincs harag, ha mégsem olvasod el! ;) :P
    És éljenek a rendszergazdik! :D


  • Dióhéjban... :)


    Ezt a történetet nem én írtam, hanem tinikoromban olvastam. De úgy véltem, hogy jó kis történet, és szívesen megosztanám veletek is. Sokat azért nem kell tőle várni, akkor nem fogtok csalódni... :)

    Winn a fészerben lelt poros ládában megtalálja édesapja holmiját, aki meghalt, még mielőtt a lánya megszületett volna. A Black Gull-sziget közelében történt titokzatos hajószerencsétlenségre senki sem tud magyarázatot. Winnt nem hagyja nyugodni apja kísérteties halála, és a szigetre utazik. A nagynénjénél, Jane-nél, aztán olyasmit él át, amit józan ésszel szinte föl sem lehet fogni...

    Rendszeres olvasók